01 oktober 2007

tillbaka på jobbet

Fyra veckor har redan gått sedan semestern, sjukt hur snabbt det går..
Allt går bra, många projekt på jobbet nu som ligger och snurrar i huvudet.
Känner att kraven från chefen ökar lite med, blir ju fast om 14 dagar, dvs inte längre provanställd. Där finns ändå en härlig känsla att veta att chefen har förtroende för en.

Men det är bara kul som sagt, även om det är mycket imellanåt (läs:jämnt).
Jag känner mig verkligen taggad och det känns som att jag nu är i den positionen där jag verkligen kan driva det jag tycker är kul och visa var skåpet ska stå på ett helt annat sätt än tidigare. Skönt när man frågar chefen något och svaret man får är "strålande, det är bara att köra!".

Har fått en resurs nu som är tänkt att avlasta lite mer tekniskt, för även om jag vill har jag inte tid att vara med i alla små detaljer. Han är även min stand-in vilket gör att nu kan jag faktiskt vara sjuk utan att jorden rämnar.

Roligast just nu (jobbmässigt) är helt klart mina framtidsvisioner och våra möjligheter till förbättring och förnyelse.


Familjemässigt är allt strålande, hemmet gnistrar i all glans, stringhyllan är uppe.

Enda lilla minuset är väl att Theo har varit förkyld, men det verkar vara på upphällningen. Jag och E känner också av det men jag försöker tänka bort det och dricka en massa the med honung.

Nå nu är det läggdags, imorgon gryr en ny dag!

1 kommentar:

Elina sa...

Jag visste inte att glöden hade varit borta :P

Puss